søndag 3. februar 2013

iHerb-bonanza!

Rekk opp hånda den som er veganer og har handla på iHerb!

Jeg hadde aldri hørt om iHerb før jeg ble veganer, men skal tro norske veganbloggere, så er iHerb the place to be dersom man vil ha rimelige og vegan-vennlige produkter. Og nå nevner jeg jammen iHerb i et blogginnlegg selv også. Sånn kan det gå!

I løpet av to år som veganer har jeg handlet på iHerb to ganger. Jeg skal si meg enig i at produktene er billige, men ikke billige nok til at jeg synes det rettferdiggjør å handle på iHerb som om det var en dagligvareforretning. Når det er sagt, i januar hadde jeg skikkelig iHerb-bonanza, og bestilte fem pakker på rappen. Nå er kjøkkenskapene smekkfulle, og jeg er mett og glad.

Dette er noe av det jeg bestilte:
Hampproteinpulver med vaniljesmak
Sjokoladebar
Red pepper flakes
Kinesisk femkrydder (... og fant tilsvarende på asiamatsjappa borti gata like etter at jeg hadde bestilt det på iHerb)
Rått kakaopulver  
Bar med sjokolade og kokos
Bar med kanel og rosiner
Bar i mange ulike smaker (takk til Adele for tipset!)
Rå bar (herregud i himmelen, det smakte helt forferdelig)
Kakaosmør
Sheasmør
Hampfrø uten skall
Hampolje
Linfrøolje
Chiafrø
TVP
Rød quinoa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar